Nou, op de zandmotor dus. Wel even wachten tot de #StormBella begint. Beetje regen helpt ook.
Waar wandel je rustig op tweede kerstdag?
1 min leestijd
Nou, op de zandmotor dus. Wel even wachten tot de #StormBella begint. Beetje regen helpt ook.
Abonneer je vandaag en krijg toegang tot exclusieve inhoud en nieuwsbrieven. Annuleren kan op elk moment.
Nu abonneren
Reacties